Home Φύση Γεω 10 σημεία που υπερτερούν τα προϊόντα βιολογικής γεωργίας
10 σημεία που υπερτερούν τα προϊόντα βιολογικής γεωργίας Εκτύπωση E-mail
Προτάθηκε από τον/την Mixalis
Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011 16:18

10 λόγοι για να προτιμήσουμε προϊόντα βιολογικής γεωργίας! Η βιολογική καλλιέργεια κερδίζει ολόενα έδαφος μιας και ο άνθρωπος πάντα αναζητά το καλύτερο για το πιάτο του.

Ας δούμε δέκα λόγους προτίμησής τους:

• Η βιολογική γεωργία συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος και στη διατήρηση της καθαρότητας των υδάτινων πόρων, μειώνοντας την παραγωγή και χρήση λιπασμάτων και φυτοφαρμάκων,
  • Οι γεωργικές εκτάσεις προστατεύονται από την ερημοποίηση και τη διάβρωση του εδάφους.
  • Η βιολογική γεωργία και κτηνοτροφία είναι φιλική προς το περιβάλλον και την άγρια πανίδα και χλωρίδα. Προωθεί έτσι την βιοποικιλότητα και την αειφορία της υπαίθρου.
  • Επιτυγχάνεται η οικονομία των μη ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Οι χημικές βιομηχανίες παραγωγής λιπασμάτων και φυτοφαρμάκων είναι εξαιρετικά ενεργοβόρες.
  • Προστατεύουν την υγεία του καταναλωτή. Είναι γνωστό ότι τα αγροχημικά που χρησιμοποιούνται στη συμβατική γεωργία έχουν προσθετική δράση στον ανθρώπινο οργανισμό.
  • Στη βιολογική γεωργία η χρήση των μεθόδων φυτοπροστασίας, ζιζανιοκτονίας και λίπανσης είναι ασφαλής και δεν επιβαρύνεται η υγεία του παραγωγού
  • Τα βιολογικά προϊόντα έχουν εξαιρετική γεύση. Αυτό είναι το μήνυμα που παίρνουμε από τους καταναλωτές.
  • Τα βιολογικά προϊόντα έχουν υψηλή διατροφική αξία. Αυτό συμβαίνει γιατί έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε φυσικά σάκχαρα, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και μικρότερη περιεκτικότητα σε νερό. Επίσης σύμφωνα με σχετικές μελέτες, έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες.
  • Η βιολογική γεωργία είναι ένα μια σύνθεση υψηλής επιστημονικής προσέγγισης και παραδοσιακών γεωργικών πρακτικών που τείνουν να εκλείψουν.
  • Τα βιολογικά προϊόντα δεν είναι πιο ακριβά από τα συμβατικά. Κάθε χρόνο πληρώνουμε δισεκατομμύρια μέσω της φορολογίας για την αποκατάσταση του φυσικού περιβάλλοντος από την αλόγιστη χρήση των αγροχημικών της συμβατικής.
Πηγή: http://www.e-natural.gr/...

9,5 δισ. ο παγκόσμιος πληθυσμός το 2050

9,5 δισ. ο παγκόσμιος πληθυσμός το 2050! Τον «κώδωνα» του κινδύνου...

11 εκατοστά σε έναν αιώνα "πήραν" οι Ευρωπαίοι

11 εκατοστά σε έναν αιώνα "πήραν" οι Ευρωπαίοι! Κατά 11 εκατοστά...

3 νέοι οργανισμοί ανακαλύφθηκαν.

3 νέοι οργανισμοί ανακαλύφθηκαν από ομάδες Ιταλών και Δανών...

8 σούπερ οργανισμοί που «εξουσιάζουν» τον πλανήτη!

8 σούπερ οργανισμοί που «εξουσιάζουν» τον πλανήτη! Η επιτυχία...

18 υλικά και πόσο χρειάζονται για να διαλυθούν στη θάλασσα!

18 υλικά και πόσο χρειάζονται για να διαλυθούν στη θάλασσα!...