Home Φύση Ζώα 230 εκατ. ετών έντομα βρέθηκαν
230 εκατ. ετών έντομα βρέθηκαν Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 29 Αυγούστου 2012 08:21

230 εκατ. ετών έντομα βρέθηκαν! Ερευνητές από το πανεπιστήμιο της Πάντοβα στην Ιταλία εντόπισαν τα αρχαιότερα έντομα που έχουν διατηρηθεί σε κεχριμπάρι.

Πρόκειται για μία μύγα και δύο ακάρεα, που ανακαλύφθηκαν μέσα σε πολύ μικρές σταγόνες κεχριμπαριού στη βορειοανατολική Ιταλία. Είναι περίπου 100 εκατ. χρόνια... γηραιότερα από οποιοδήποτε άλλο αρθρόποδο, ασπόνδυλο και καρκινοειδές που έχει εντοπιστεί ποτέ.

Τα αποτελέσματα των ερευνών των επιστημόνων δημοσιεύτηκαν σήμερα στα πρακτικά της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών, ανοίγοντας δρόμο σε μια καλύτερη κατανόηση της εξελικτικής διαδικασίας διαφόρων οργανισμών στον κόσμο.

«Το κεχριμπάρι είναι εξαιρετικά πολύτιμο στους παλαιοντολόγους επειδή μέσα σε αυτό οι μικροοργανισμοί διατηρούνται με ακρίβεια μικροσκοπίου, επιτρέποντάς τους να κάνουν ακριβείς εκτιμήσεις για τις εξελικτικές αλλαγές σε διάστημα πολλών εκατομμυρίων ετών» δήλωσε ο David Grimaldi, επιμελητής στο Αμερικανικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, στο Τμήμα Ζωολογίας Ασπονδύλων.

Παρότι τα αρθρόποδα βρίσκονται στον πλανήτη Γη για περισσότερα από 400 εκατ. χρόνια, μέχρι στιγμής το γηραιότερο που είχε βρεθεί μέσα σε κεχριμπάρι ήταν ηλικίας 130 εκατ. ετών. Τα νέα ευρήματα χρονολογούνται 230 εκατ. χρόνια πίσω στην Τριαδική Περίοδο!

Βρέθηκαν θαμμένα σε βράχους στις Δολομιτικές Άλπεις από τους ανασκαφείς Eugenio Ragazzi και Guido Roghi.

Πηγή: http://www.newsnow.gr/...

8 ερωτήσεις-απαντήσεις για τη θέρμανση με πέλλετ!

8 ερωτήσεις-απαντήσεις για τη θέρμανση με πέλλετ!  Τα pellet...

11 βήματα για να συλλέξουμε το νερό της βροχής

11 βήματα για να συλλέξουμε το νερό της βροχής! Βρισκόμαστε στη...

4 δήμοι της Αττικής αλλάζουν κλίμα

4 δήμοι της Αττικής αλλάζουν κλίμα! Ευφάνταστοι σχεδιασμοί με την...

15 χρόνια μετά εντοπίστηκε Λύγκας

15 χρόνια μετά εντοπίστηκε Λύγκας! Το αιλουροειδές της...

2 γλώσσες μιλάει παπαγάλος!

2 γλώσσες μιλάει παπαγάλος! Είναι δύο χρονών και έχει τη...