Home Φύση Διάστημα 12,7 δισ. έτη φωτός απέχει σμήνος γαλαξιών
12,7 δισ. έτη φωτός απέχει σμήνος γαλαξιών Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 27 Απριλίου 2012 07:30

12,7 δισ. έτη φωτός απέχει σμήνος γαλαξιών!Ιάπωνες αστρονόμοι ανακάλυψαν ένα σμήνος γαλαξιών σε απόσταση 12,72 δισεκατομμυρίων ετών φωτός από τη Γη και, όπως ανακοίνωσαν, είναι το πιο μακρινό, στον χώρο και τον χρόνο, που έχει ποτέ ανακαλυφθεί.

Η ανακάλυψη, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, έγινε από ερευνητές του Πανεπιστημίου Προωθημένων Σπουδών και του Εθνικού Αστρονομικού Παρατηρητηρίου της Ιαπωνίας, με τη χρήση του ισχυρού επίγειου τηλεσκοπίου Σουμπαρού στη Χαβάη, όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Οι αστρονόμοι, που θα κάνουν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό περιοδικό αστροφυσικής "Astrophysical Journal", «διείσδυσαν» στο απώτατο παρελθόν, σε μια εποχή περίπου ένα δισεκατομμύριο χρόνια μετά την αρχική «έκρηξη» της δημιουργίας του σύμπαντος (Μπιγκ Μπανγκ). Όπως είπαν, η ανακάλυψή τους δείχνει ότι ήδη από τα πρώιμα στάδια του σύμπαντος, όταν δεν είχε κλείσει καν το πρώτο δισεκατομμύριο της σημερινής ηλικίας του (περίπου 13,7 δισ. έτη), ένα σμήνος γαλαξιών είχε προλάβει κιόλας να σχηματισθεί. Αυτό το πρώιμο γαλαξιακό «πρώτο-σμήνος» θα βοηθήσει τους επιστήμονες να κατανοήσουν καλύτερα τη διαχρονική εξέλιξη της δομής του σύμπαντος και ειδικότερα την εξέλιξη των γαλαξιών.

Στο παρελθόν ερευνητές, χρησιμοποιώντας το διαστημικό τηλεσκόπιο «Χαμπλ» της NASA, είχαν ανακοινώσει ότι την ανακάλυψη ενός πιθανού σμήνους γαλαξιών ακόμα πιο μακριά από τη Γη, περίπου στα 13,1 δισεκατομμύρια έτη φωτός, όμως εκείνη η ανακάλυψη δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί, σύμφωνα με τους ιάπωνες ερευνητές.

Πηγή: http://www.real.gr/...

1 βιβλιοθήκη για...γάτες!

1 βιβλιοθήκη για...γάτες! Ένα έπιπλο που θα στεγάσει τόσο τα...

10 από τις χειρότερες φυσικές καταστροφές στον κόσμο

10 από τις χειρότερες φυσικές καταστροφές στον κόσμο! Η «Διεθνής...

7 συμβουλές για να ''πρασινίσετε'' το μπαλκόνι σας!

7 ????????? ??? ?? ''???????????'' ?? ???????? ???! ?? ????????? ????????? ??? ?? ?????????? ??? ??? ??????? ? ??...