ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Διαφήμιση
Home Οικονομία - Business Marketing - Management 3 εκ. δολλάρια για 30 δλ. διαφήμιση στο SuperBowl
3 εκ. δολλάρια για 30 δλ. διαφήμιση στο SuperBowl Εκτύπωση E-mail
Προτάθηκε από τον/την Kostas   
Τετάρτη, 07 Οκτωβρίου 2009 21:21

3.000.000 δολλάρια κοστίζει η προβολή μιας διαφήμισης διάρκειας 30 δλ. στην τηλεοπτική μετάδοση του SuperBowl.

To SuperBowl, ο τελικός του Αμερικανικού ποδοσφαίρου, η πιο σημαντική τηλεοπτική στιγμή της χρονιάς για τις ΗΠΑ. Η τηλεθέαση την ώρα του τελικού "χτυπάει" κόκκινο, ακόμα και κατά την διάρκεια των διαλειμάτων του αγώνα. Αυτό φυσικά εκτοξεύει το κόστος του διαφημιστικού χρόνου.

Το NBC, το οποίο καλύπτει τηλεοπτικά το γεγονός, "πουλάει" τα 30 δευτερόλεπτα τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου στα διαλείματα του αγώνα έναντι 3 εκατομμυρίων δολλαρίων.

Το υπέρογκο κόστος δεν είναι αποτρεπτικό για τις εταιρίες, αφού γνωρίζουν ότι η τηλεθέαση των διαφημίσεων του SuperBowl είναι η μεγαλύτερη της χρονιάς καθώς και ότι αυτές θα συζητηθούν για αρκετό καιρό μετέπειτα.


Πηγή: http://www.redroom.gr/superbowl-ads-the-most-expensive-ads-in-the-world/

 

Δείτε ακόμα...

28 εισηγμένες κάνουν "απόβαση" στη Wall Street

28 εισηγμένες κάνουν "απόβαση" στη Wall Street! Στις 5-6 Ιουνίου...

Περισσότερα...

16 λόγοι που δεν πέφτουν οι τιμές

16 λόγοι που δεν πέφτουν οι τιμές! Δεκαέξι διαχρονικές...

Περισσότερα...

6 σημεία προσοχής στην αγορά πετρελαίου

6 σημεία τα οποία οι αγοράζοντες πετρέλαιο οφείλουν να προσέξουν...

Περισσότερα...

16 μαρίνες προς ιδιωτικοποίηση!

16 μαρίνες προς ιδιωτικοποίηση! Θέτοντας στόχο την αξιοποίηση των...

Περισσότερα...

6,29 εκατ. οχήματα πούλησε η Volkswagen το 2009

6,29 εκατομμύρια οχήματα παρέδωσε συνολικά η Volkswagen το 2009, παρά την...

Περισσότερα...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Διαφήμιση