ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Διαφήμιση
Home Επιστήμες - Τεχνολογία Κοινωνικές Επιστήμες 1 προσφορά προϊόντος εξάπτει τον εγκέφαλο όπως το σεξ!
1 προσφορά προϊόντος εξάπτει τον εγκέφαλο όπως το σεξ! Εκτύπωση E-mail
Προτάθηκε από τον/την Kelly   
Παρασκευή, 17 Σεπτεμβρίου 2010 02:00

1 ???????? ????????? ??????? ??? ???????? ???? ?? ???, ???????????? ???????? ?????????, ??????? ?? ?????? ??? ???????????? ??? ????????? «The Grocer».

powered by Fotopedia

Οι καταναλωτές που βρίσκουν στα μαγαζιά ένα προϊόν που θεωρούν «μεγάλη ευκαιρία», αισθάνονται τον ίδιο βαθμό συναισθηματικής έξαψης με τις στιγμές της σεξουαλικής διέγερσης. Η μελέτη του Πανεπιστημίου του Γουεστμίντερ, διαπίστωσε ότι οι «ευκαιρίες» και οι «προσφορές» υποσυνείδητα προκαλούν τόσο μεγάλη χαρά στον εγκέφαλο, όση απολαμβάνει στη διάρκεια του σεξ. Η μελέτη, που βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη και δεν έχει ολοκληρωθεί, γίνεται για λογαριασμό του βρετανικού Ινστιτούτου Προωθητικού Μάρκετινγκ.

Τα πρώτα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι οι προσφορές και οι ευκαιρίες «πιάνουν» στους καταναλωτές. Οι ειδικοί της ψυχολογίας του μάρκετινγκ πιστεύουν ότι ο μέσος καταναλωτής αποφασίζει αν θα αγοράσει κάτι ή όχι, μέσα σε δευτερόλεπτα από τη στιγμή που το βλέπει, συνεπώς μια «προσφορά» πρέπει να ξεχωρίζει.

Πηγή: http://health.in.gr/news/...

 

Δείτε ακόμα...

60-70% των ανθρώπων έχουν βιώσει την εμπειρία του déjà vu.

60-70% ??? ???????? ????? ?????? ??? ???????? ??? déjà vu, ? ???? ?????????? ??? ????????, ?? ????????? ???...

Περισσότερα...

1,5 εκατoμμύριο Έλληνες ψωνίζουν online

1,5 εκατoμμύριο Έλληνες ψωνίζουν online! Στον ευρωπαϊκό μέσο όρο...

Περισσότερα...

10 πράγματα που δεν ξέρατε για τα όνειρα

10 πράγματα που δεν ξέρατε για τα όνειρα! Τα όνειρα ανέκαθεν...

Περισσότερα...

6 τροφές ''μάννα'' για την καρδιά μας!

6 τροφές ''μάννα'' για την καρδιά μας! Οι παθήσεις τις καρδιάς...

Περισσότερα...

18χρονη δημιούργησε φορτιστή 20 δευτερολέπτων

18χρονη δημιούργησε φορτιστή 20 δευτερολέπτων! Στα 20 δευτερόλεπτα...

Περισσότερα...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Διαφήμιση