ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Διαφήμιση
Home Επιστήμες - Τεχνολογία Πληροφορική 7 συμβουλές για αγορά εισιτηρίων μέσω internet
7 συμβουλές για αγορά εισιτηρίων μέσω internet Εκτύπωση E-mail
Προτάθηκε από τον/την Mixalis   
Παρασκευή, 04 Νοεμβρίου 2011 10:38

7 συμβουλές για αγορά εισιτηρίων μέσω internet! Δεν είναι λίγοι οι καταναλωτές που έχουν πέσει θύματα απάτης από ιστοσελίδες στο διαδίκτυο επειδή δεν έσωσαν σημασία στα "ψιλά" γράμματα όταν αγόραζαν online εισιτήρια.

Όσοι επιθυμούν να αγοράσουν εισιτήρια για καλλιτεχνικές και αθλητικές εκδηλώσεις, χωρίς όμως να κλαίνε στη συνέχεια τα λεφτά τους πρέπει να προσέχουν μερικά βασικά στοιχεία.

  • Να ελέγχουν αν τα στοιχεία του πωλητή αναγράφονται στην ιστοσελίδα (επωνυμία, γεωγραφική διεύθυνση και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).

  • Να ελέγχουν, αν οι τιμές περιλαμβάνουν όλες τις χρεώσεις, π.χ. φόρους, έξοδα παράδοσης, έξοδα διαχείρισης, κ.λ.π.

  • Να προσέχουν, αν οι πληροφορίες για την τιμή των εισιτηρίων, που τους ενδιαφέρουν, είναι απλές, κατανοητές, και δίνονται, πριν την αγορά του εισιτηρίου.

  • Να ελέγχουν τους όρους αγοράς, για να εξακριβώσουν, αν διασφαλίζονται η έγκαιρη παράδοση των εισιτηρίων στους καταναλωτές από τον πωλητή και η επιστροφή του αντιτίμου των εισιτηρίων, σε περίπτωση ακύρωσης της εκδήλωσης.

Tα προβλήματα, που εντοπίζονται στις ιστοσελίδες ηλεκτρονικών αγορών εισιτηρίων είναι:

  • η πλήρης ή η μερική έλλειψη πληροφοριών ή παραπλανητική πληροφόρηση, σχετικά με την τιμή (π.χ. κρυφοί φόροι ή έξοδα διαχείρισης): Το 94% των ιστοτόπων εμφανίζουν πλέον με σαφήνεια και ακρίβεια τις πληροφορίες που αφορούν το συνολικό κόστος, συμπεριλαμβανομένου του κόστους παράδοσης και όλων των άλλων επιπλέον επιβαρύνσεων, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2010 ήταν 55%.

  • Αθέμιτοι όροι και προϋποθέσεις (π.χ. χωρίς εγγύηση για την έγκαιρη παράδοση των εισιτηρίων ή καμία διευκρίνιση, σχετικά με το εάν το κόστος των εισιτηρίων θα επιστρεφόταν στον αγοραστή, σε περίπτωση ακύρωσης της εκδήλωσης): Το 92% των ιστοτόπων, που ελέγχθηκαν, εμφανίζουν πλέον θεμιτούς όρους και προϋποθέσεις, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό του 2010 ήταν 57%.

  • Πλήρης ή μερική έλλειψη πληροφοριών ή παραπλανητική πληροφόρηση, σχετικά με τον πωλητή (π.χ. ο πωλητής ισχυριζόταν εσφαλμένα ότι είναι εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος): Το 93% των ιστοτόπων, που ελέγχθηκαν, παρέχουν, πλέον τα απαιτούμενα στοιχεία για τον πωλητή, όπως επωνυμία, διεύθυνση και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό του 2010 ήταν 72%.

 

Δείτε ακόμα...

5.44 δις για την εξαγορά της Nokia από την Microsoft!

5.44 δις για την εξαγορά της Nokia από την Microsoft! H Microsoft ανακοίνωσε...

Περισσότερα...

3 εκ. Ευρωπαίοι μολύνονται από ενδονοσοκομειακό μικρόβιο

3 εκ. Ευρωπαίοι μολύνονται ετησίως από ενδονοσοκομειακό...

Περισσότερα...

1 τραίνο που δεν σταματά ποτέ!

Η μετακίνηση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς αν και έχει πολλά...

Περισσότερα...

1 εφαρμογή του iphone δίνει ''φωνή'' σε παιδιά με αυτισμό!

1 εφαρμογή του iphone δίνει ''φωνή'' σε παιδιά με αυτισμό! Οι Martin και...

Περισσότερα...

6 τεχνολογικές εξελίξεις που αναμένουμε το 2012

6 τεχνολογικές εξελίξεις που αναμένουμε το 2012! Το 2011 ήταν μια...

Περισσότερα...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Διαφήμιση