ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ - ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΙΜΜΚΟ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ - ΠΡΟΣΦΟΡΑ Numberland.gr
Home Επιστήμες - Τεχνολογία Πληροφορική 400 γυναίκες απάντησαν σε έρευνα για το Facebook!
400 γυναίκες απάντησαν σε έρευνα για το Facebook! Εκτύπωση E-mail
Προτάθηκε από τον/την Mixalis   
Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011 09:22

400 γυναίκες απάντησαν σε έρευνα για το Facebook! Περισσότερες από 400 γυναίκες αποκάλυψαν τις μυστικές τους συνήθειες και γνώμες για το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Eversave, μια εταιρεία τύπου Groupon -που προσφέρει δηλαδή καθημερινά online προσφορές, με στόχο να κατανοήσει καλύτερα την επίδραση της κοινωνικής δικτύωσης στις προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά, μεταξύ αυτών, έβγαλε και "λαβράκια" όπως και η σχέση αγάπης / μίσους που διατηρεί το ασθενές φύλο με το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο...


87% των γυναικών είπαν ότι ενημερώθηκαν σχετικά με προσφορές κάνοντας απλά "Like" σε αντίστοιχες επιχειρήσεις στο Facebook, ενώ το 45% μαθαίνουν για τις προσφορές μέσα από τα posts φίλων.

Το "ζουμί" βγαίνει από τις σχέσεις φιλίας που αναπτύσσονται μέσω του social site. Συγκεκριμένα, η έρευνα αποκάλυψε ότι:

  • 79% των γυναικών χρησιμοποιούν το Facebook για να ενημερώνουν τους φίλους τους για το τι κάνουν
  • 64% για να μοιράζονται ενδιαφέροντα πράγματα και/ή αστείους συνδέσμους και βίντεο, ενώ
  • 85% ενοχλούνται πάρα πολύ από τους φίλους που χρησιμοποιούν το Facebook για να διαμαρτύρονται όλη την ώρα, να καυχιούνται για τα προσωπικά τους επιτεύγματα.


Παρά τις περιστασιακές αυτές "ενοχλήσεις", στο ασθενές φύλο αρέσει το Facebook γιατί τους επιτρέπει να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο φίλων (91%), αλλά και να ψάχνουν για "χαμένους" γνωστούς και φίλους (76%).

Ποιοι/ποιες τους ενοχλούν περισσότερο

Ίσως το πιο ενδιαφέρον στοιχείο, είναι η "κατάταξη" εκείνων που ενοχλούν περισσότερο τις γυναίκες, με την παρουσία τους στο Facebook. Έχουμε και λέμε:

  • O/η "ρεπόρτερ": Αυτός/αυτή που ενημερώνει το προφίλ του σε κάθε κίνηση (65%)
  • Η "βασίλισσα του δράματος": Παραπονιέται και γκρινιάζει συνεχώς και για τα πάντα (61%)
  • Η "περήφανη μαμά": Σαν τo βλαστάρι της δεν υπάρχει άλλο στον κόσμο και κάθε κίνηση/αντίδρασή του είναι γενικού ενδιαφέροντος... (57%)
  • Ο/η "αδιάκοπος liker: Κάνει "like" σε κάθε μήνυμα (46%)
  • Ο/η "Σε ρωτήσαμε;": Εκφράζει συνεχώς τις απόψεις του (κυρίως πολιτικές) χωρίς να ερωτηθεί (40%)
  • O/η "Δήθεν": Προβάλλει συνεχώς μια τέλεια εικόνα για τον εαυτό του/της, που συνήθως είναι ψεύτικη (40%).

 

Πηγή: http://www.neo2.gr/...

 

Δείτε ακόμα...

800 σελίδες προσωπικών δεδομένων για κάθε χρήστη

800 σελίδες προσωπικών δεδομένων για κάθε χρήστη! Μετά την...

Περισσότερα...

1 στους 8 χρήστες του Facebook ψεύδεται

1 στους 8 χρήστες του Facebook ψεύδεται! Ο ένας στους οκτώ χρήστες των...

Περισσότερα...

5 συνήθειες που υπονομεύουν τη σχέση

5 συνήθειες που υπονομεύουν τη σχέση. Μπορεί να είστε η καλύτερη...

Περισσότερα...

1 στους 6 άνδρες έχει καρκίνο του προστάτη

1 στους 6 άνδρες θα διαγνωστεί με καρκίνο του προστάτη σύμφωνα με...

Περισσότερα...

17 ρομποτικά τηλεσκόπια προσβάσιμα μέσω διαδικτύου

17 ρομποτικά τηλεσκόπια προσβάσιμα μέσω διαδικτύου!Από την...

Περισσότερα...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Διαφήμιση